Polderweg 192 1093 KP Amsterdam Tel:020-4352100 020-4352101
Header afbeelding

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

U bent als cliënt niet tevreden of heeft u een klacht over de geleverde diensten van Gezondheidscentrum Oostpoort dan kunt u de volgende stappen nemen om dit kenbaar te maken:

Gezondheidscentrum Oostpoort heeft haar klachtenregeling en -bemiddeling ondergebracht bij Quasir.

Via onderstaande contactgegevens kunt u in contact komen met Quasir en uw klacht kenbaar maken. Een klachtenfunctionaris van Quasir zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

De klachtenfunctionaris van Quasir zal u vervolgens adviseren/helpen bij het oplossen van uw klacht.

Contactgegevens Quasir:

post: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA  Meppel.

e-mail: bemiddeling@quasir.nl t.a.v. Klachtenbemiddeling

telefonisch: 06-48445538 (9.00 tot 17.00 uur ma t/m vr)

Uiterlijk binnen 48 uur na uw melding wordt u terug gebeld of gemaild, bij geen gehoor.

Meer informatie over Quasir te vinden via www.quasir.nl